Fandom

Fallout suomi Wiki

Wadsworth

457sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Gametitle-FO3.png
Wadsworth.jpg

Wadsworth on pelaajan mahdollinen henkilökohtainen Mr. Handy-robottipalvelija Fallout 3:sessa.

Sijainti Muokkaa

Wadsworth on pelaajan Megatonin kodissa, mikäli pelaaja toimi The Power Of The Atom -tehtävässä Megatonin hyväksi purkamalla pommin.

Toiminnat Muokkaa

Wadsworth voi

  • neuvoa pelaajaa kuinka sisustaa asuntoa.
  • leikata pelaajalle uuden tukkamallin.
  • kertoa tiedeaiheisen vitsin (vain yhden kerrallaan).
  • antaa puhdistettua vettä, mutta vain viisi kertaa, jonka jälkeen hänen on uusittava varastonsa. Tähän menee yksi viikko (mikä tarkoittaa että Wadsworth voi palauttaa pelaajalle terveyspisteitä kokonaiset 100 yhden peliviikon aikana).

Muuta Muokkaa

  • Wadsworthin vastine Tenpenny Towerissa on Godfrey.
  • Jos Wadsworth tulee tapetuksi, hän tulee ilmestymään uudestaan 3-4. päivässä.

Lainauksia Muokkaa

  • "Two cannibals are eating a clown. One turns to the other and says, 'Does this taste funny to you?'"
  • "Two atoms are sitting in a bar. One says to the other, 'I think I've lost an electron.' The other asks 'Are you sure?' To which the first replies, 'I'm positive.'"
  • "A neutron walks into a bar and ask the bartender, 'How much for a drink?' To which the bartender replies, 'For you, no charge!'"
  • "I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims."
  • "I was going to attend the clairvoyant's meeting, but it was canceled due to unforeseen events."
  • "Photons have mass? I didn't even know they were catholic."
  • "It's common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives."
  • "How may I serve you master? *mumisten* not that I really want to..." (jos jätetään huomioimatta)

Esiintyminen Muokkaa

Wadsworth esiintyy vain Fallout 3:sessa.

Kulissien takana Muokkaa

  • Wadsworthin esittämä vitsi "War does not determine who is right - only who is left." on lainaus Bertrand Russellilta.
  • Robotin nimi voi olla viittays Tim Curryn esittämään hahmoon elokuvassa Clue. Kyseisessä elokuvassa on kyyninen, vahvan brittiaksentin omaava hovimestari Wadsworth.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki