FANDOM

250px-Vicious Dog

Vicious Dog

Vicious Dog (suom. julmakoira) on lähes karvaton ja hyvin aggressiivinen koiraeläin Fallout 3 -pelissä. Pelaaja voi tavata koiria joka puolella joutomaata. Ne vaikuttavat polveutuvan pitbulleista.

Verrattuna muihin eläimiin, kuten lehmiin tai rottiin, julmakoira on saanut vain vähän säteilyä, sillä sen ulkonäkö ja perusominaisuudet eivät ole merkittävästi muuttuneet. Huomioitavaa on myös, että ihmisten parissa elävät koirat ovat pysyneet lähes muuttumattomina ydintuhon jälkeenkin.

LajitMuokkaa

Vicious DogMuokkaa

Nämä villikoirat ovat armottomia saalistajia, jotka iskevät jokaiseen, mikä liikkuu. Animal Friend -lisäetu muuttaa koirat ystävälliseksi pelaajaa kohtaan.

Raider Guard DogMuokkaa

Normaaleja Vicious Dog :eja, jotka taistelevat raidereiden puolella. Tässäkin tapauksessa Animal Friend pitää ne ystävällisenä pelaajaa kohtaan.

Talon Company Guard DogMuokkaa

Nämä koirat liikkuvat Talon Companyn palkkasotureiden seurassa. Näihinkin koiriin Animal Friend vaikuttaa.

Guard DogMuokkaa

Ovat kiinalaisten sotilaiden vartiokoiria joita voi tavata vain Operation: Anchoragen aikana, simulaattorissa. Näihin koiriin Animal Friend ei vaikuta.

StrategiaMuokkaa

Julmakoira ei sinänsä ole vaarallinen, ellei pelaaja ole vakavasti haavoittunut. Suurina joukkoina koirat ovat vakava uhka etenkin kokemattomille pelaajille. Koirat ovat Fallout 3:n heikoimpia otuksia, mutta suhteellisen vaarallisia. Ne liikkuvat nopeasti ja paikantavat kohteensa kaukaa.

Tapetuista koirista saa koiranlihaa. Ne eivät kanna mukanaan muita tavaroita tai esineitä.

EsiintyvyysMuokkaa

Vicious Dog -laji esiintyy vain Fallout 3:sessa ja Fallout New vegasissa.

Edellisissä Fallouteissa koiralajeina olivat Wild Dogs ja Mutant Dogs (villikoirat ja mutanttikoirat).

Katso myösMuokkaa

Dogmeat

Scavenger's Dog

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki