FANDOM

Tiedot Muokkaa

That Gun (Se Ase) on uniikki ase. Ase on futuristisen tyylinen revolveri joka ampuu 5.56mm kierroksilla ja on jatkoa .223 pistoolin päässä Fallout ja Fallout 2. Se painaa mojovat 5 kiloa ja siinä on moottoroitu sylinteri ja nosturin nopeampi ammunta ja uudelleenlastaus kuin tyypillinen revolverin. Se on ainutlaatuinen kyky käyttää omistettu panssari lävistyksiä kierroksilla, mitä mikään muu pistooli ei pystyy. Se Ase voidaan korjata käyttämällä ase korjaussarjat, puhu kauppiaat, tai Ei-energian pistooli Tuomaristo takila lisäansiot. (jury rigging perk) Yhdessä Lucky, se on toiseksi korkein mahdollinen kriittinen osumamahdollisuutesi (95%) kaikista yhdellä kädellä kuin Ei-energian aseet, heti silenced .22 pistooli jäälkeen.

Fallout: New Vegas Uniikki Ase
That Gun
FNVThatGun.png
Taito: skill?
Vahinko: 30
Kriit. % kerroin: 2,5
Kriit. Vahinko: 30
Action Points: 19
Tavaran HP: 225
Paino: 5
Arvo: 1750
Tehtävät:
base id: 00133058

Paikat Muokkaa

  • That Gun on ostettavissa/ryöstettävissä Novacista, Dino Bite Gift Shopista Cliff Briscoelta.

Huomioitavaa Muokkaa

  • Ainoa pistooli, jossa käytetään 5,56 millimetrin panoksia. (inGame: 5,56 mm Round )
  • Jäädessäsi kiinni aseen ryöstämisestä, ei pelaaja saa toista mahdollisuutta, ja ostamisen mahdollisuus jää pois.
  • Ampuessa aseen vihreänä vilkkuva valo vaihtuu punaiseen, ja aseesta kuuluu vinhahtava lataus-ääni.
  • LuckyJäsentäminen epäonnistui (Tulkintavirhe): [Lähde?]
n lisäksi ainoa pistooli, jolla on mahdollisuus 95% kriittiseen kertoimeen (Yhdessä pelaajan valitsemien kykyjen kanssa.)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki