Fandom

Fallout suomi Wiki

Radroach

457sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Radroach.png

Radroach Fallout 3 nähtynä

Radroach (radiation cockroach, "säteilytorakka") ovat radioaktiivisen säteilyn myötä mutantoituneita torakoita.

Yleisesti Muokkaa

Nämä olennot asuttavat suurina joukkoina pääasiassa viemäristöjä ja maanalaisia tiloja halki Pohjois-Amerikan. Ne ovat raadonsyöjiä, mutta eristyksissä elävät torakat käyvät myös elävän riistan kimppuun. Niiden lukumäärä on niiden suurin vahvuus. Radroacheja tavataan pääasiassa alueilla itään Kaliforniasta.

Capital Wasteland (Fallout 3) Muokkaa

Capital Wastelandin torakat muistuttavat ennen Suurta sotaa eläneitä edeltäjiään, mutta mutaatio on kasvattanut niiden kokoa merkittävästi, ja ne ovat lähes kotikissan kokoisia.

Capital Wastelandin radroachit hyökkäävät tuntiessaan olevansa uhattuina, muutoin ne yleensä jättävät pelaajan rauhaan. Jos pelaaja lähestyy niitä ase esillä, tunkeutuu niiden alueelle, taistelee jotain muuta vihollista vastaan lähellä niitä (noin puolen metrin etäisyydellä) tai hyökkää suoraan niiden kimppuun, torakat provosoituvat. Tällöin ne levittelevät siipiään merkiksi hyökkäysvalmiudestaan. Pelaajan mukana olevat kumppanit hyökkäävät torakoiden kimppuun vaikka ne eivät uhkaisikaan pelaajaa mitenkään. Usein torakat myös hyökkäävät muiden NPC:den kimppuun, yleensä vain kuin pelaaja ei ole niiden näköpiirissä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki