FANDOM

Tehostettu jalkaväkivarustus (eng. Powered Infrantry Armor) on sotilaallisen varustusteknologian huippua, alun perin suunniteltu West Tekin tutkimuslaitoksessa. Nykyään ainoastaan ryhmillä, joilla on kehittynyttä teknologiaa ja siteitä sotaa edeltäviin sotilaallisiin organisaatioihin, kuten Brotherhood of Steelillä tai Enclavella, on mahdollisuus Power Armoreihin, ja näistäkin vain jälkimmäisellä on resurssit rakentaa ja kehittää uusia malleja, kuten Advanced Power Armor tai Advanced Power Armor Mk II.

Ensimmäinen onnistunut ja käytössä ollut versio Power Armoreista, T-45d, toimi pienillä energiakapseleilla polttaen niitä hälyyttävällä nopeudella. Tuloksena uudemmat mallit sisälsivät sisäiset Mikrofuusio pakit.

Kehittynein sotaa ennen kehitetty malli, T-51b Power Armor, sisälsi selän kohdalla TX-28 Mikrofuusio pakin, joka tuotti 60 000 watin tehon puvun runkoon asennettuun HiFlo-hydrauliikkasysteemiin. T-51b:n monikerroksinen kuori oli kehyt ja pystyi kestämään 2500 joulen kineettisen iskun. Mikronihopea päällyste mahdollisti laserin ja radioaktiivisuuden kimmoittamisen, täten suojaten panssaria itseään.

T-51b Power Armor ja myöhemmät mallit myös sisälsivät täydellisen kierrätysjärjestelmän. Periaatteesa pukuun voisi siis virtsata ja puku suodattaisi ja kierrättäisi kaiken.

Kiinan vastaava tuote oli Hei Gui-häivetekniikkapanssari.

Lista varusteista peleissäMuokkaa

Peli Varusteet
Fallout Power armor
Hardened Power Armor
Fallout 2 Power armor
Hardened Power Armor
Advanced Power Armor
Advanced Power Armor Mk II
Fallout 3 Power Armor
T-51b Power Armor (winterized)
Enclave Power Armor
Tesla Armor
Enclave Hellfire Armor
Fallout: New Vegas T-51bPower Armor (Brotherhood T-51b Power Armor)
T-45d Power Armor
Remnants Power Armor
Remnants Tesla Armor (Gannon family Tesla Armor)
NCR Salvaged Power Armor
Fallout Tactics Power Armor
Advanced Power Armor
Fallout: Brotherhood of Steel Power Armor
Advanced Power Armor

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki