FANDOM

FONV Poseidon Energy Logo

Poseidon Energyn logo

Poseidon Energy oli maailman suurin energiayhtiö ennen Suurta sotaa. Sen vaikutus näkyi kaikissa mahdollisissa tuottoisissa uusiutuvien ja uusiutumattomien enrgialähteiden kaupassa.Poseidon Energy oli jakaantunut useisiin eri yhtiöihin.

Projektit Muokkaa

Poseidon Energyllä oli useita projekteja menossa ennen Suurta sotaa. Suurin osa projekteista liittyi erinlaisiin aseisiin, mutta ne liittyivät myös erilaisiin robotteihin, power armoreihin ja tekoälyihin.

Tunnettuja Projekteja Muokkaa

  • AGRICOLA - Ydinjätehuoltoon suunniteltu robotti.
  • APOLLO - Aseprojekti jossa tehtiin tehokas laser pistooli.
  • ARCHIMEDES I - Satelliitista ammuttava laser joka on osa HELIOS One-aurinkovoimalan puolustusjärjestelmää.
  • ARCHIMEDES II - Satelliitista ammuttava laser joka saa energiansa HELIOS One-aurinkovoimalasta,mutta jonka voi käyttää vain Euclid's C-Finderillä.
  • ARES - Aseprojekti jossa yritettiin luoda plasmakeihäs.
  • ARGOS - Odysseus-prjoketin tekoälyä totteleva robotti.
  • ARTEMIS - Aseprojekti kevyen raidetykin luomiseen.
  • ATHENA - Projektina oli tehdä nykyisiä parempi power armor.
  • CRB-S - Projekti jossa tehtiin poliiseille suuria robottikoiria.
  • HERAKLES -Aserprojekti tehokkaamman power fistin luomiseksi.
  • HERMES - Projekti paremman Combat Armorin tekemiseksi.
  • NEMEAN - Ihonalle asennettavien panssari-implanttien luominen projektin ideana.
  • ODYSSEUS - Tekoäly joka oli Tibbetsin vankilan käytössä.
  • PHOENIX - Ihonalle asennettavien,lämpöä torjuvia implatteja tuottava projekti .
  • SEMELE - Paremman plasma riflen suunnittelua.
  • TRIDENT - Fuusiogeneraattori jota käytettiin holveissa ja pienissä,eristyksissä olevissa kylissä.

Tunnettuja Poseidon Energyn yrityksiä Muokkaa

Poseidon Oil Muokkaa

Poseidon Oil oli Poseidon Energyn tunnetuin yritys. Poseidon Oil ei keskittynyt pelkästään öljyn poraamiseen, vaan se omisti myös lukuisia ydinvoimaloita eri puolilla Yhdysvaltoja.

Petró-Chico Muokkaa

Erityisesti Meksikossa, mutta myös Yhdysvaltain eteläosissa toiminut energiayhtiö, joka perustettiin Meksikon valtaamisen jälkeisinä vuosina käyttämään Meksikon öljykenttien öljyä.

Poseidon Gasoline Muokkaa

Poseidon Gasoline oli ennen energiakriisiä toiminut yritys, jota mainostettiin tiekartoissa autoilijoille.

Prometheus Coal Muokkaa

Prometheus Coal oli hiiliyhtiö, joka toimi perustamallaan Eagles Rockin hiilikaivoksella keskiosassa Utahia vuonna 2039. Hiilikaivos myytiin vuonna 2066 Yhdysvaltain hallitukselle radioaktiivisten aineiden hautaamispaikaksi.

Helios Solar Muokkaa

Helios Solar oli aurinkoenergiayhtiö joka perustettiin joskus 2000-luvun aikana.

Tunnettuja rakennuksia Muokkaa

Enclave Oil Rig Muokkaa

Enclave Oil Rig oli Poseidon Oilin öljynporauslautta joka sijaitsi 175 mailin (n. 280km) päässä Yhdysvaltojen länsirannikolta. Se toimi Encalven tukikohtana aina vuoden 2242 syksyyn asti jolloin Valittu tuhosi sen.

Helios One Muokkaa

Nevadan autiomaassa sijaitseva massiivinen aurinkovoimala, jossa on myös superlaser nimeltään Archimedes II.

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki