FANDOM

Perkit (suom. lisäetu) ovat bonuksia, joita pelaajahahmo saa saavuttaessaan uuden tason (Level). Perkin "sijoitus" kertoo, kuinka monta kertaa kyseisen perkin saa otettua, jokainen uusi kerta vahvistaa perkin vaikutusta. Piirteistä (trait) poiketen perkit ovat aina hahmoa parantavia etuja, piirteet taas voivat antaa esimerkiksi vain visuaalisia lisiä. Esimerkiksi Bloody Mess).

Fallout: Brotherhood of Steelissä "taidot" toimivat samoin, kuin perkit muissa Fallouteissa.

Perk-tasoMuokkaa

Perk-taso (eng. Perk rate) kertoo, kuinka usein hahmo voi saada uuden perkin (tai yhden lisätason, jo edellisen tason lisäksi). Falloutissa, Fallout 2:ssa ja Fallout Tacticsissa hahmo saa perkin joka kolmas taso, Fallout Tactics tarjoaa myös eri perk-tasoja eri roduille. Mainituissa peleissä, perk-taso myös laskee tietyn määrän perkkejä asaittua, niin että perkkejä saakin vain joka neljäs taso. Fallout 3:ssa ja Fallout: Brotherhood of Steelissä hahmo saa uuden perkin (tai taidon) joka taso. Fallout: New Vegas:issa taas saa uuden perkin joka toinen taso.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki