FANDOM

Gametitle-FO3.png

FOOA.jpg

Operation: Anchorage

Operaatio: Anchorage on armeijasimulaatio, jossa seurataan Alaskassa sijaitsevan Anchoragen satamakaupungin vapauttamista kiinalaiskommunistien vallasta. Paketti sisältää useita uusia tehtäviä, valikoiman uusia tavaroita, uuden lisäedun (perk) ja neljä uutta saavutusta (achievement).

Operation: Anchorage julkaistiin 27. tammikuuta 2009 PC ja Xbox 360 -versioille ja PlayStation 3:lle 1. lokakuuta 2009.

TarinaMuokkaa

Brotherhood of Steel Outcastit yrittävät päästä varastoon, joka pitää sisällään kehittyneitä aseita sekä muita varusteita. Ainut tapa päästä sinne on suorittaa simulaatio, mutta kenelläkään Outcasteistä ei ole oikeanlaista teknologiaa, Pip-Boy -tietokonetta, päästäkseen sisään simulaatioon. Kun pelaaja tapaa Outcastit ensimmäistä kertaa, he pyytävät häntä suorittamaan simulaation. Simulaatiossa pelaaja taistelee Alaskassa Anchorage-nimisen kaupungin vapauttamisesta kiinalaiskommunistien vallasta.

Lisäosan ladattua peliin ilmestyy radiolähetys, josta alkaa tehtävä "Operation: Anchorage". Karttaan ilmestyy merkki, joka on lähellä Red Racer Factoryä.

Simulaation voi pelata missä vaiheessa tahansa pelaajan lähdettyä Holvi 101:stä. Simulaation läpäistessään pelaaja voi avata asevaraston oven terminaalin kautta. Kaikki varaston sisällä voidaan ottaa, eikä se vaikuta karmaan.

Simulaation sisällä pelaajalta viedään kaikki sen ulkopuoliset esineet. Kiinalaisten puna-armeija on joka puolella ja pelaajan tehtävä on päästä sisään kiinalaisten tukikohtaan. Pelaaja joutuu selviytymään annetuilla avuilla, jotka ovat avoinna ainoastaan lisäosassa. Niihin kuuluvat esimerkiksi iskuryhmän komentaminen, uniikit aseet sekä monet muut esineet. Simulaatiossa on kymmenen tietosalkkua (intel) joita keräämällä saa Covert Ops-perkin.

Simulaatiossa pelaajalle esitellään uusi tapa parantua; Stimpakien sijasta pelaajalla on käytössään Health Dispenser joka parantaa tämän täysin. Pelaaja pääsee täyttämään ammusvarastoaan Ammo Dispenserien avulla vaihtelevin väliajoin. Kun joku kuolee, pelaaja ei voi etsiä heidän ruumiitaan, vaan ne katoavat kokonaan.

HenkilötMuokkaa

VihollisetMuokkaa

EsineetMuokkaa

Avoinna simulaation ulkopuolellaMuokkaa

Ainoastaan simulaatiossaMuokkaa

Tehtävät ja saavutukset Muokkaa

Nimi Sijainti(t) Tehtävän antaja Palkinto Saavutuspisteet Voitonmerkki Tehtävän ID Image
Aiding the Outcasts Bailey's Crossroads Outcast Distress Signal 100 XP 20 Silver xx0009be Aiding the Outcasts.png
The Guns of Anchorage Anchorage Reclamation simulation
(Outcast Outpost)
Sgt. Benjamin Montgomery 100 XP 20 Silver xx0009bf The Guns of Anchorage.png
Paving the Way Anchorage Reclamation simulation
(Outcast Outpost)
General Chase 100 XP 20 Silver xx0009c0 Paving the Way.png
Operation: Anchorage! Anchorage Reclamation simulation
(Outcast Outpost)
General Chase 100 XP
Gauss rifle (Fallout 3), Winterized T-51b power armor , Trench knife, Jingwei's Shocksword, Chinese stealth armor (Operation: Anchorage), various items
40 Gold xx0014f6 Operation Anchorage.png

Galleria Muokkaa

Trailer Muokkaa

Fallout 3 Operation Anchorage Trailer01:33

Fallout 3 Operation Anchorage Trailer

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki