FANDOM

Fallout 3 Mothership Zeta by HarryBana.png

Mothership Zeta antaa pelaajalle mahdollisuuden tutkia suurta avaruusalusta samalla etsien sen sieppaamija maan asukkaita. Mothership Z. julkaistiin PC:lle ja Xbox 360:lle 3. elokuuta 2009. PlayStation 3:lle se julkaistiin vasta 8. lokakuuta 2009.

TarinaMuokkaa

Pelaaja saa radiosignaalin, joka johtaa Alien Crash Sitelle. Lähestyessään alien-alusta, pelaajaan iskee säde joka nostaa tämän ylös emoalukseen, Mothership Zetaan. Siellä on muitakin vankeja, joiden kanssa pelaaja yrittää päästä aluksesta pois.

Kun pelaaja napataan alukseen, alkaa väli-animaatio jossa hänelle tehdään lääketieteellinen koe. Hän pyörtyy ja lopulta herää sellissä toisen vangin, Somahin, kanssa. Molempien varusteet on viety. Hänellä on suunnitelma, jonka avulla paeta sellistä: aloittaa tappelu, jotta vartijat tulevat rauhoittamaan tilanteen ja silloin hyökätä heidän kimppuunsa. Pian sellistä paettuaan pelaaja ja Somah löytävät pikkutytön, Sallyn, joka napattiin alukseen pian Suuren Sodan jälkeen. Tyttö selittää tietävänsä paljon aluksesta ja sanoo osaavansa auttaa pelaajaa.

Sally vie pelaajan huoneeseen, jossa ihmisiä on jäädytetty. Yhdeltä henkilöistä pelaaja saa avaruuspuvun, jota tarvitaan, jotta joukko pääsisi etenemään aluksessa. Ensin pelaajan tulee kuitenkin tuhota generaattorit kolmessa paikassa alusta aiheuttaakseen hämäyksen. Kolme sulatetuista henkilöistä seuraa pelaajaa eri alueille: Elliot Tercorien seuraa pelaajaa Kryolaboratorioon, Somah Robottitehtaaseen sekä Paulson Hangaariin.

Kun pelaaja on aktivoinut teleportin, hänen kanssaan selviytyneet pääsevät ylemmäs aluksessa, missä he todistavat aluksen Kuoleman Säteen laukaisun, jonka tarkoitus on saada heidät antautumaan. Pelaajan pitää taistella tiensä aselaboratorion, biologisen koelaboratorion, kuoleman säteen ohjauskeskuksen, asuinmajoituksen läpi komentosillalle. Siellä pelaaja pääsee kontrolloimaan kuoleman sädettä, jolla pitää tuhota toinen alien-alus, joka muistuttaa Mothership Zetaa.

Aluksen tuhoamisen jälkeen selviytyneet juhlivat ja Sally tai Elliot kertoo, että pelaaja voi päästä teleportista takaisin autiomaahan, tai sieltä alukseen.

HenkilötMuokkaa

VihollisetMuokkaa

TavaratMuokkaa

Varusteet ja vaatteetMuokkaa

AseetMuokkaa

AmmuksetMuokkaa

SyötävätMuokkaa

Muut tavaratMuokkaa

SijainnitMuokkaa

PerkitMuokkaa

Nimi Vaadittu taso Muut vaatimukset Tasojen määrä Vaikutus Koodi
Xenotech Expert - Ei ole 1 +20% enemmän vahinkoa alienien aseilla xx00abb0

Tehtävät ja achievementit (saavutukset)Muokkaa

PäätarinaMuokkaa

Nimi Sijainnit Tehtävän antaja Palkkio Gamerscore Trophy Tehtävän ID Image
Not of This World Alien Crash Site
Holding Cells
Steamworks
Engineering Core
Radiosignaali 300 XP 20 Silver xx000802 Not of This World.png
Among the Stars Mothership Zeta Sally 300 XP 20 Silver xx000803 Among the Stars.png
This Galaxy Ain't Big Enough... Mothership Zeta Sally 600 XP
Pippeli
40 Gold xx000804 This Galaxy Ain't Big Enough....png

Muut achievementitMuokkaa

Nimi Vaatimukset Gamerscore Trophy Image
Alien Archivist Kerää kaikki Alien Captive Recordit 20 Silver Alien Archivist.png

Galleria Muokkaa

Trailer Muokkaa

Fallout 3 Mothership Zeta - Debut Trailer (HD)01:43

Fallout 3 Mothership Zeta - Debut Trailer (HD)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki