FANDOM

Gametitle-FNV.png
Lucius on Caesar's Legionin kolmanneksi korkea-arvoisin mies, yksi Caesarin luottomiehistä sekä Praetorianien johtaja.
Lucius..jpg

Lucius.

TaustaMuokkaa

Lucius on legioonalaiseksi varsin vanha. Hänestä tuli Praetorian vuonna 2268 ja heidän johtajansa vuonna 2276. Vuonna 2277 hän oli osana ensimmäistä Hoover Damin taistelua. Hänen komentajanaan toimi Legioonan silloinen Legaatti, Joshua Graham. Lucius on näin yksi harvoista, joka tietää, kuka Poltettu Mies todella on. Taistelun aikana hän oli Boulder Cityssa, mutta selvisi 1st Recon-tarkka-ampujien asettamasta ansasta. Mikäli Benny jää Legioonan vangiksi, Lucius kiduttaa Bennyä saadakseen tietoa platinapelimerkistä.

TehtävätMuokkaa

  • I Hear You Knocking: Caesar on hankkinut haupitsin, mutta sen ampumamekanismi on rikki. Lucius pyytää sinua ystävystymään Boomersien kanssa, ja hankkimaan osat haupitsin korjaamista varten.
  • Jos Unarmed-taitosi on vähintään 50, Lucius voi opettaa sinulle Legion Assault-tekniikan. Hän ei kuitenkaan opeta sinua, jos sinulla on huonot suhteet Legioonaan.

HuomautuksiaMuokkaa

Iästään huolimatta Lucius on ollut Praetorian jo 13 vuotta, sillä kukaan ei ole haastanut häntä taisteluun johtajan paikasta. Caesar uskoo tämän olevan enemmänkin osoitus alaisten kunnioituksesta Luciusta kohtaan, kuin Luciuksen omasta vahvuudesta.

EsiintymisetMuokkaa

Lucius esiintyy ainoastaan Fallout: New Vegas-pelissä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki