FANDOM

Lucas Simms

Lucas Simms

Lucas Simms on Megatoninin sheriffi ja pormestari vuonna 2277.

Taustaa Muokkaa

Simms syntyi vuonna 2236. Hän varttui Megatonissa ja pääsi virkaansa kaupunkilaisten yksimielisellä päätöksellä. Simmsiä kiehtovat tarinat Villistä Lännestä, ja hän nimesi poikansa Hardenin kyseisellä aikakaudella eläneen lainsuojattoman John Wesley Hardenin mukaan. Simms myös kuuluu regulaattoreihin.

Sheriffillä on kireät välit Megatonissa asuvan saluunanpitäjän ja Ex-rikollispomon Colin Moriartyn, jonka kanssa hän usein kisaa kaupungin vallasta. Moriarty kutsuu Megatonia omaksi kaupungikseen, vaikka muut asukkaat tunnustavat Simmsin todelliseksi pormestariksi. Simms varoittaa pelaajaa puhumasta Moriartylle.

Vuonna 2277 sheriffi torjui Springvalen entiseltä koulutalolta tulleiden ryöväreiden hyökkäyksen. Taistelun aikana Simms tappoi ryöväreistä Boppon.

Kanssakäyminen pelaajan kanssa Muokkaa

Tehtävät Muokkaa

The Power Of The Atom: Jos pelaaja onnistuu purkamaan pommin, Simms palkitsee tämän asunnolla Megatonissa. Simmsille voi myös raportoida herra Burken aikeista tuhota Megaton, jolloin nämä kaksi ajautuvat välienselvittelyyn Moriartyn saluunassa.

Huomioita Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki