FANDOM

240px-Lily.jpg

Lily Jacobstownissa.

Lily Bowen on nightkin, joka asuu Jacobstownissa vuonna 2281.

Taustaa Muokkaa

Lily syntyi vuonna 2078 ja eli normaalia elämää Holvi 17:ssa, kunnes Mestarin armeija hyökkäsi holviin. He veivät vanharouva-Lilyn ulos kun tämä oli 75. Häneen käytettiin FE-virusta jolloin hänestä tuli Jättiläismutantti. Lilystä tuli myös yksi Mestarin parhaimmista vartijoita eli nightkineistä, ja joskus hän työskenteli murhaajana.

Myöhemmin, Lilyn ryhmä (jota johti Tabitha) tapasivat Marcuksen he perustivat yhteisön Mustalle Vuorelle. Kun Marcus ja Tabitha erkanivat toisistaan, Lily matkusti Marcuksen kanssa Charlestonin vuorelle, jonne perustettiin Jacobstown heidän toimestaan. Jaakopinkylässä on paljon muitakin nightkinejä, joille yritetään löytää parannus jotta he pääsisivät eroon addiktiosta Salakähmäisyyspoikaa kohtaan. Tätä johtaa tohtori Henry. Myös Lily kärsii tästä, mutta Henry lääkitsee häntä jotta hän ei kärsi raivokohtauksista ja muista skitsofrenian oireista joita addiktio aiheuttaa. Lääkkeet ovat vielä testivaiheessa, ja Henry ikäänkuin testaa niitä Lilyyn. Lilyn oma tehtävä Jacobstownissa on paimentaa Isosarvisia.

L​eo Muokkaa

Lily monesti mainitsee satunnaisesti jonkun nimeltä Leo. On mahdollista, että Leo on Lilyn skitsofrenian tuotetta. Lily ja Leo tuntuvat käyvän välillä keskusteluita ja riitoja. Esimerkiksi jos Kuriiri käskee Lilyä odottamaan hän saattaa sanoa (suomennettuna:) "Okei, mutta Leo ei pidä tästä." Kuriiri voi myös keskustelun yhteydessä kysyä, missä Leo on, ja Lily vastaa että ihan siinä vieressä. Leosta saadaan myös selville että hän käski Lilyä tekemään miekan Pystylinnun osista. Lilyn täytyy itsensä mukaan ottaa lääkkeet "jotta Leo olisi hiljaa", mikä kertoo vahvasti siitä että hän on skitsofrenian tuotetta.

Lily ei ole myöskään ainoa nightkin jolla on mielikuvitushenkilöitä "mukanaan". Esimerkiksi Davison puhuu Prahminin kallolle, jota hän kutsuu Antleriksi, ja Tabitha taas puhuu radiolähetyksissään vanhan ystävänsä Rhondan äänellä.

Lily kumppanina Muokkaa

Lily on etenkin nujakka-aseita käyttävälle hahmolle hyvä kumppani. Lilyltä saa lisäedun, jolla Salakähmäisyyspoika kestää pidempään, ja Lily on itsekin hyvä käsittelemään nujakka-aseita. Lily on myös Yökininä paljon nopeampi kuin pelaaja ja saattaa joskus rynnätä pelaajan edelle, mikä saattaa tehdä esimerkiksi Kuolemankynsien kohtaamisen ongelmalliseksi. Lily saa myös "psykoottisen raivo" tilan joskus jos hänen elämänsä putoaa alle puoleen. Tällöin pelaaja ei voi anta hänelle komentoja ennenkuin tila on häipynyt.

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki