FANDOM

Killap's Fallout 2 Restoration Project (Killapin Fallout 2:n korjausprojekti) on kahdessa vuodessa tehty modi, jonka tarkoituksena on lisätä Fallout 2 -peliin kaikki se sisältö, jota pelin tekijät aikoinaan suunnittelivat, mutta eivät saaneet lopulliseen peliin syystä tai toisesta. Näihin kuuluvat mm. 6 uutta paikkaa ja muutama uusi alue vanhoihin maisemiin. Jokaisessa kaupungissa on jotain uutta; henkilöitä, tehtäviä, esineitä jne. Modin voi jo nyt ladata kyseisen No Mutants Allowed -Fallout-foorumin kautta. Myös täydellinen lista Restoration Projectin sisällöstä löytyy samasta paikasta.

Pois-jätetyt kaupungit ja alueet Muokkaa

  • Primitive Tribe, Sulikin koti. Pieni heimokylä Arroyon ja Navarron välissä.
  • Denin asuinalue (Den Residental)
  • Abbey. Pieni kaupunki, jossa munkkeja opettelemassa maailman käytäntöjä ja viisauksia ennen Suurta Sotaa. Sijaitsee Geckosta pohjoiseen.
  • Kylä Vault Cityn ulkopuolella. Tunnetaan myös nimellä Vault Village, Holvikylä.
  • EPA (The Environmental Protection Agency), joka sijaitsee New Renosta länteen. Maan alla oleva tutkimuslaitos, joka sisältää monia huipputeknologisia aseita, varusteita ja muita tavaroita.
  • Hubologistien avaruussukkula USS Quetzel San Franciscossa. Myös Hubologistien tuho lisätty loppuvideoihin. Näitä on kolme erilaista.

Pois-jätetyt tehtävät tai niiden osat Muokkaa

  • Klamathissa oleva tehtävä, jossa tarkoituksena paljastaa Duntonit karjavarkaiksi.
  • Lasten saaminen orpokotiin Denissä. Tämän tehtyään pelaaja välttää joutumasta taskuvarkaiden uhriksi. Myöskin Metzgerin tappaminen ja Karlin paluu Modociin antavat molemmat lisätehtävän.
  • Diplomaattisen pelaajan on mahdollista voittaa Raiderit puhumalla Varjolle-Joka-Kulkee ja näin lähtemään alueeltaan. Varjo-Joka-Kulkee suunniteltiin Sulikin arkkiviholliseksi.
  • Sydänlääkkeiden käytöllä voi peittää Roger Westin murhan.
  • Erilainen käänne Lynetten ja Westinin holodisk-vaihtoon, jossa pelaaja voi kiristää heiltä tietoa salaisesta yhteydestä.
  • Yksi Broken Hillsin sivutehtävä liittyen Chadiin ja mutageeniseen seerumiin.
  • Mahdollisuus auttaa Tohtori Wongia pernaongelmansa kanssa.
  • Tehtävä, jossa hankitaan Hubologistin ruumis takaisin Shiltä.
  • Öjynporauslautalle pääsy käyttäen Navarron Vertibird-lentolaitetta.
  • Punaisen ja keltaisen reaktoriavaimen käyttö öljynporauslautan reaktorihuoneessa.

Puuttuvat kohtaamiset Muokkaa

Tavarat Muokkaa

  • Li'l Chemist Kit auttaa sekoittamaan kemikaaleja
  • Käyttötarkoituksia lisätty "hyödyttömille" tavaroille
  • Pipe Rile sekä Springer Rifle voidaan ladata kivillä
  • Liittovaltion syöksypaikasta löytyy Phazer
  • Zip Gun, joka löytyy Lennyltä.
  • Kaksi valomiekkaa (Obi-Wan-Killapin vihreä sekä Emperor Timeslipin punainen) sekä Hivan Zolon Blaster

Loppuvideot Muokkaa

  • Vault 13:sta (Holvi 13) Deathclaweihin liittyvä hyvä loppu, jossa Deathclaw-joukko levittäytyy lähiseudulle viettämään rauhallista elämää. Vault 13:sta suunnittelijan, John Deileyn, mukaan tämä lopetus otettiin pois siitä syystä, että Enclaven juonikuviot vaativat Deathclawien tuhoa. Killapin päivitys ratkaisee tämän yksinkertaisesti; tappamalla tohtori Schreberin Navarrosta pelastaa Deathclawit.
  • Hyvät lopetus Geckolle. Lopetus liittyy Gordon -nimiseen ghouliin ja hänen mottoonsa "Ahneus on hyvästä".
  • Kaksi lopetusta Vault Citylle, jossa se hävitetään sekä yksi lopetus Geckolle, jossa Vault City hyökkää Geckoon.
  • Vanhimmalle, Marcukselle, Haroldille sekä Presidentille lisätyt äänitiedostot.

Hahmot ja niihin liittyvät tapahtumat Muokkaa

  • Antamalla Jetiä Reddingissä olevalle Fannielle, hän kuolee ajan kuluessa yliannostukseen.
  • Jos Lenny nauttii radioaktiivisia aineita, se voi muuttua hehkuvaksi.
  • NCR:ssä Merk saattaa varastaa tavaraa pelaajan autosta.
  • Dr.Jonesin voi saada kumppaniksi Vault 15:sta.
  • Sulikin sisko Kurisu lisätty peliin

Muu sisältö Muokkaa

  • Jokaiselle karmatasolle lisätty oma kuvansa
  • Mahdollista olla kuuluisa neitsyydestään
  • Lisättyjä riippuvaisuustiloja
  • Uusia nimettyjä hahmoja
  • Sierra Army Depotin robotit menevät korjaamolle ja korjausrobotit laittavat uusia robotteja tuhoutuneiden tilalle
  • Ruokajärjestelmä lisätty
  • Muutama uusi video
  • Uusia animaatioita
  • Useita korjattuja bugeja

Muuta: Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki