FANDOM

Macybraa se

K-9 on yksi Fallout 2:n robottikoirakumppaneista, joita Valittu voi löytää matkansa aikana. Sen löytää Navarrosta tohtori Schreberin toimistosta. K-9 ei ole löydettäessä toimintakunnossa, vaan tarvitsee uuden osan jalkojensa toimintamekanismiaan varten.

K-9 vihaa isäntäänsä, tohtori Schreberiä suuresti, huolimatta siitä että se on ohjelmoitu tohtorin apulainen. Tästä syystä pelaajan on tapettava tohtori, ennenkuin K-9 liittyy tämän joukkoonsa. Pelaajalla pitää olla myös sekä hyvä karma, että maine. Jos pelaajasta tulee lapsentappaja tai hänen karma putoaa alle -101:n, K-9 häipyy pysyvästi.

Joukkoon liittyminenMuokkaa

Jotta K-9:n saa pelaajan kumppaniksi, hänen täytyy tehdä kaksi tehtävää:

  • Pelaajan täytyy korjata K-9:n jalat K-9 motivator -korjausosalla. Sen saa Navarrossa sijaitsevasta mekaanikon kaupasta. Osa löytyy kaapista. Osan asentaminen ei vaadi korjaustaitoa.
  • Pelaajan täytyy tappaa tohtori Schreber. Ennen kyseistä toimintaa kannattaa kuitenkin sulkea huoneen ovi, sillä huone on täysin äänieristetty. Jos ovi on auki tohtorin kuollessa, koko tukikohta hyökkää pelaajaa vastaan.

Tilastot / StatsMuokkaa

K-9 voi kehittyä saatuaan kokemuspisteitä.

  • Energiapisteet: 127 (137)
  • Taito: Unarmed
  • Kantovoima: 0/175
  • Lähitaistelu: 16
  • AP: 14 (19)
  • Kyky: Berserkki, Agressiivinen, Puolustava, Pelkuri

Sulkeissa olevat tarkoittavat tason 5 tilastoja.

TietoaMuokkaa

  • Koska K-9 on koirahahmo, se voisi olla myös "virallinen" vaihtoehto Dogmeatille. Dogmeat ei löydy pelaajan seikkailun mukana, vaan erikoiskohtaamisissa joka saattaa jäädä kokematta.
  • Jos pelaaja valehtelee Skynetille olevansa Dixon K-9:n odottaessa Sierra Army Depotin ulkopuolella, K-9 kääntyy pelaajaa vastaan Skynetin tehdessä samoin.

K-9:n tilastot ovat huomattavasti paremmat kuin Fallout 2:n toisen robottikoiran, Robodogin.

  • K-9 on yksi harvoista hahmoista, jotka liittyvät pelaajan joukkoon vaikka tämän älykkyys olisi pienempi kuin 4.

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki