Fandom

Fallout suomi Wiki

Infiltrator

457sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Fallout 3 weapon
Infiltrator

Infiltrator icon.png

Infiltrator.png
Taito: [[Small Guns]]
Vahinko: 7
Kriit. % kerroin: x0.13
Kriit. Vahinko: 10
Action Points: 23
Tavaran HP: 300
Paino: 7
Arvo: 400
Tehtävät: Mill Worker

Unsafe Working Conditions

base id: xx00737c

Infiltrator (soluttautuja) on kiikaritähtäimellä ja äänenvaimentimella varustettu taittotukkinen erikoisversio R91 rynnäkkökivääristä. Se on saatavilla Fallout 3:sen The Pitt -lisäosassa.

Infiltrator on myös lisäetu eli perk Fallout 3:sessa.

Ominaisuudet Muokkaa

Infiltratorin aiheuttama kokonaisvahinko, vahinko per sekunti ja tulinopeus ovat huonoimmat koko rynnäkkökivääriluokassa. Äänenvaimentimensa ansiosta se on kuitenkin käytännöllinen yllätyshyökkäyksiä tehdessä ja sen kiikaritähtäin antaa mahdollisuuden tarkkailla pitkän matkan päähän. Toimintapisteiden verotus, ammusten hajonta, lippaan tilavuus ja kriittisten osumien todennäköisyys ovat yhteneväiset muiden rynnäkkökiväärien kanssa.

Ase on harvinainen; vain viisi kappaletta esiintyy itse pelissä (tai neljä, mikäli pelaaja on jo läpäissyt The Hole -areenan).

Aseesta on erikoisversio, Perforator (rei'ittäjä). Sekä Infiltrator että Perforator voidaan korjata tavallisilla R91 rynnäkkökivääreillä. Omituista kyllä Perforatoria ei voi korjata Infiltratorilla, vaikka ensimainittu onkin erikoisversio jälkimmäisestä ja ne ovat siten käytännössä samoja aseita.

Infiltratorin kiikaritähtäin kärsii rynnäkkökiväärien tavanomaisesta epätarkkuudesta. Koska aseen tekemä vahinko yhtä ammuttua luotia kohti on vaatimaton, Infiltrator ei ole omiaan pitkän kantaman tulitaisteluihin. Varsinkin korkeimmilla vaikeustasoilla aseen alhainen tulivoima tekee siitä sinänsä lähes hyödyttömän. Äänenvaimentimensa ansiosta Infiltratoria voi kuitenkin hyödyntää hiiviskelytilassa tehokkaasti, myös vihollisjoukkoja vastaan, sillä aseella on mahdollista ampua parikin kriittistä osumaa useampaan kohteeseen ennen kuin nämä tulevat tietoiseksi pelaajasta. Chinese Stealth Suitin (ja 100 sneakin) kanssa viholliset eivät ammu vaan etsivät pelaajaa kaiken aikaa.

Sijainnit Muokkaa

  • Pelaajan viimeinen vastustaja The Hole -areenalla, Gruber, kantaa tätä asetta.
  • Pittin Downtown-alueen sisäänkäynnin luona kaksi Pittin raideria ja heidän johtajansa Mex kantavat Infiltratoreita.

Huomioita Muokkaa

  • Infiltratorin asemalline näyttää olevan lyhyempi, musta taittotukkinen versio rynnäkkökivääristä pidemmällä lippaalla, äänenvaimentimella ja kiikaritähtäimellä. Lippaan tilavuus on kuitenkin tavalliset 24 ammusta, vaikka ulkonäöllisesti lipas onkin suurempi tavalliseen R91:seen verrattuna.
  • Perforatorin saa viemällä 90 teräsharkkoa Everettille. Perforator tekee tekee Infiltratoriin verrattuna 6 yksikköä enemmän vahinkoa ja sen hajonta on pienempi. Sen tulinopeus on kuitenkin hitaampi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki