FANDOM

Henry Casdin on Brotherhood of Steel Outcastien johtaja pääkaupunkiseudun joutomaalla vuonna 2277.

Taustaa Muokkaa

Owyn Lyonsin mukaan Casdin oli yksi pääkaupunkiseudun Brotherhood of Steelin parhaista sotilaista, ennen
Henry Casdin

Henry Casdin

kuin hän jätti veljeskunnan Lyonsin kanssa syntyneiden erimielisyyksien vuoksi. Casdin oli sitä mieltä että teknologian etsiminen ja säilyttäminen on ihmisten suojelua tärkeämpi asia. Casdinin mukana lähti joitakin samalla tavalla ajattelevia sotilaita. Muut veljeskunnan jäsenet nimittivät Casdinia ja tämän tovereita Outcasteiksi, luopioiksi, ja tämä nimitys jäi uuden ryhmittymän nimeksi.

Jos Casdinilta kysytään Outcasteista, hän kertoo kuinka taisteli Owyn Lyonsin rinnalla Pittsburghissa. Hän muistelee kuinka he joutuivat partioimaan pikkukylissä vaikka heidän olisi pitänyt etsiä teknologiaa, mikä johti lopulta siihen että hän jätti Veljeskunnan ja perusti uuden ryhmittymän joiden johtaja nykyään on.

Päivittäiset rutiinit Muokkaa

Casdin viettää päivänsä kävellen Fort Independencen sisäänkäynnin edessä, joka toimii Outcastien tukikohtana. Hänellä on hallussaan yksi monista Independencen avaimista.

Tavarat Muokkaa

Ulkonäkö Aseet Muut tavarat Kuolleena
Outcast Power Armor
Outcast Power helmet
Ripper - -

Kanssakäyminen pelaajan kanssa Muokkaa

Tehtäviä

The Outcast Collection Agent: Pelaaja tuo teknisiä laitteita ja varaosia Henry Casdinille ja hän antaa pelaajalle vastineeksi lääkkeitä ja ammuksia. Pelaajan kerättyä riittävästi tekniikkaa pelaaja voi tiirikoida Fort Independencen oven ja mennä sisään.

Muuta tietoa

  • Jos pelaajalla on hallussaan Outcast Power Armor tavatessaan Casdinin ensimmäistä kertaa, Casdin ottaa sen, vaikka se olisi pelaajan päällä.
  • Jos pelaaja kertoo ensitapaamisessa Casdinin kanssa, että kannattaa Veljeskuntaa, niin Casdin ja lähistöllä olevat Outcastit muuttuvat vihamielisiksi pelaajaa kohtaan.
  • Casdin korjaa kaikki pelaajan hänelle antamat tavarat täysin.
  • Casdin ottaa heti käyttöön tavarat jotka ovat hänen omiaan paremmat.
  • Casdin esiintyy ainoastaan Fallout 3:ssa