FANDOM

Growing Up Fast on pelin toinen tehtävä.

Läpipeluu-ohjeetMuokkaa

Syntymäpäiväjuhlat

Tehtävä alkaa pelaajahahmon tullessa yllätysjuhliin, jotka on järjestetty hänen 10-vuotispäivien kunniaksi. Näissä juhlissa valvoja Almodovar ojentaa pelaajalle Pib Boyn kuivan puheen saattelemana. Tämän jälkeen pelaaja on vapaa keskustelemaan vieraidensa kanssa. Amatalta, joka järjesti yllätysjuhlat, pelaaja saa Grognak-barbaari -lehden, jonka lukeminen kasvattaa pelaajan lähitaistelutaitoa (melee) yhdellä pisteellä. Pöydän ääressä istuvalta isoäiti Palmerilta pelaaja saa leivonnaisen, ja Stanleylta lippalakin. Tässä tehtävässä pelaaja joutuu mahdollisesti myös ensimmäiseen tappeluunsa; Mr. Handy-robotti, Andy, ei onnistu syntymäpäiväkakun leikkaamisessa vaan tulee vahingossa tuhonneeksi sen, jolloin Butch vaatii pelaajaa antamaan tämän sweetrollin itselleen. Mikäli pelaaja kieltäytyy tai muuten yllyttää Butchia, tämä käy pelaajan päälle. Tappelu kuitenkin katkeaa nopeasti juhlissa olevan vartijan puuttuessa tilanteeseen.

Jossain vaiheessa sisäpuhelin soi, ja James vastaa siihen. Juteltuaan hetken hän ilmoitaa pelaajalle, että hänen työtoverinsa Jonas Palmer on alakerran reaktorihuoneessa ja että pelaajan on mentävä sinne. Matkalla reaktiohuoneeseen Beatrice Armstrong tulee pelaajaa vastaan, ja antaa tälle tekemänsä runon, minkä jälkeen pelaaja on vapaa jatkamaan matkaansa.

Reaktorihuone

Pelaajan saapuessa reaktorihuoneeseen Jonas on odottamassa tätä, ja aloittaa keskustelun. Dialogin loputtua James tulee paikalle Bb Gunin kanssa, ja ohjaa pelaajaa ampumaan kerrokselta löytyvät kolme maalitaulua. Kun pelaaja on osunut kaikkiin kolmeen, Radroach ilmestyy samalle alueelle, ja pelaajan on tapettava se. Torakan kuoltua James tahtoo Jonasin "ottavan kuvan hänestä ja suuresta metsästäjästä", ja pelaajan asetuttua isänsä vierelle Jonas ottaa kuvan. Salamanvalon myötä peli siirtyy ajassa kuusi vuotta eteenpäin Future Imperfect -tehtävään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki