FANDOM

Grognak the Barbarian on Hubris Comicsin julkaisema sarjakuvalehti.

235px-Hubris Comics (company).png

Taustaa Muokkaa

Sarjakuvalehdet kertovat Grognak Barbaarista ja tämän seikkailuista esihistoriallisessa maailmassa. Lehtiä julkaistiin ainakin neljätoista kappaletta. Neljästoista julkaisu on nimeltään "In the Lair of the Virgin Eater" (Neidonsyöjän pesäpaikassa). Vähittäismyyntihinta yhdelle lehdelle oli noin 25 centtiä. Suuren sodan myötä suurin osa näistä sarjakuvalehdistä joko vaurioitui pahasti tai tuhoutui kokonaan, minkä vuoksi koskematon versio on hyvin harvinainen. Vault-Tecin holveissa luetaan näitä lehtiä.

Fallout Muokkaa

Neljännentoista lehden kansikuva on kopioitu alkuperäisen Falloutin päähahmon, Vault Dwellerin, selviytymisoppaaseen. Tunnistenumero on VDSG Plate #188-63.

Fallout 3 Muokkaa

Heinäkuun 13. päivänä vuonna 2268 Amata Almodova antaa ystävälleen syntymäpäivälahjaksi hyväkuntoisen In the Lair of the Virgin Eaterin, jonka hän löysi yllätyksekseen isänsä muiden nuoruusajan tavaroiden joukosta.

Käyttö Muokkaa

Sarjakuvalehden lukemalla pelaaja saa yhden lisäpisteen lähitaistelutaitoonsa. Comprehension-lisäedun ottanut pelaaja saa lisäpisteitä kaksi.

Kulissien takana Muokkaa

"Grognak the Barbarian" on viittaus Conan the Barbarian-hahmoon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki