FANDOM

82px-General Jingwei's Uniform

Kenraali Jingwei

Kenraali Jingwei on Kiinan armeijan kenraali Anchorage Reclamation -simulaatiossa, ja pelaajan loppuvastus. Hänellä on aseenaan Jingwei's Shocksword.

Taustaa Muokkaa

Kenraali Jingwei komensi kiinalaisia joukkoja Alaskan miehityksen aikana. Hän oletettavasti kuoli Anchoragen takaisinvaltauksen yhteydessä sillä Yhdysvaltain armeijalla oli hallussaan hänen aseensa. Jingwei oli julma, kyvykäs johtaja ja taitava taktikko, jonka suurimpiin onnistumisiin kuului Alaskan kommunistimiehitys.

Tehtävät Muokkaa

Pelaaja kohtaa kenraalin ensimmäistä kertaa simulaation loppupuolen suurhyökkäyksessä Operation: Anchorage -tehtävässä, jonka aikana kenraali teloittaa amerikkalaisen sotavangin miekallaan. Teloituksen jälkeen pelaaja voi yllyttää kenraalia tekemään itsemurhan tai taistella tätä vastaan. Jingwei on hyvin kestävä ja nopea. Jos pelaaja on korkea tasoinen ja hänellä on myös Broken Steel-lisäosa Jingwein elämä voi olla melkein yhtä suuri kuin Super Mutant Behemothilla ja hänen tasonsa voi olla jopa 300. Pelaaja voi ampua miekan hänen kädestään ja poimia sen itselleen, mikä helpottaa jonkin verran kenraalia vastaan taistelemista.

Esiintyminen Muokkaa

Kenraali Jingwei esiintyy Fallout 3:sen lisäosassa Operation: Anchorage

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki