FANDOM

Unique weapon
Gauss Rifle
250x250px
Taito: Energia-aseet
Vahinko: 100
Kriit. % kerroin: critmult?
Kriit. Vahinko: 50
Panos tyyppi: MFC
Panoksia per laukaus: ammousage?
Kapasiteetti: maxammo?
Tulinopeus: rof?
# panoksia: 1
Hajonta: sprd?
Action Points: 38
Tavaran HP: 1500
Paino: 12
Arvo: 500
Tehtävät: empty
base id: xx
xx (sim version)
Gametitle-FO3 OA
Gametitle-FNV

OminaisuudetMuokkaa

  • Gauss Rifle on kehittynynyt tarkka-ampujan ase jonka saa käyttöön kun on ladannut Operation: Anchorage-lisäosan.

Löytäminen (Fallout 3)Muokkaa

  • Gauss Riflen löytää VSS Armorystä kun olet tehnyt Anchorage Reclamation simulaation
  • Voit myös käyttää "Gary 23" Glitchiä.

Löytäminen (Fallout: New Vegas)Muokkaa

  • Gauss Riflen voi löytää melko alussa hakemalla tekstitiedoston kraatterin pohjalta (missä kuolleet paladiinit sijaitsevat), antamalla tunnussanan bunkkerin radioviestimeen ja suorittamalla tehtävän Still In The Dark, saaden luottamuksen ja vapaan pääsyn bunkkeriin. Huomaa ettei Gauss Rifleä saata olla myynnissä, ja paladiineilta varastaminen on hankalaa jopa Stealth Boy:n kanssa.
  • Uniikki versio, YCS-186 (toisin sanoen: Your Console Sucks-186) on paljon vaikeampi saada pitkän taipaleen takia.
  • Hankkiminen on huomattavasti helpompaa Stealth Boyn kanssa, sillä Deathclawit voivat nähdä pelaajan kaukaa ja myös huomata lähempää vaikka kivet olisivat näköesteenä, puhumattakaan nopeudesta ja voimasta jos pelaaja on Danger tasolla deathclawien läheisyydessä.
  • Huomaa myös, että eräs palkkasotilas on ja löytänyt aseen, ainoa tapa saada se on joko vaihtaa parempaan aseeseen Stealth Boyn kanssa ja odottaa että hän vaihtaa tähän aseeseen. Helmpompi tapa on ampua tarkalla aseella, kuten Sniper Riflellä tai massatuhoaseella mm Grenade Launcher
  • VAROITUS: palkkasotilaita on useampi, eikä niillä ole tasonmukaisia panssareita, eli ne kantavat edistyneitä panssareita, joihin ei matalatasoiset aseet tehoa.

Lisäksi että mainittu palkkasotilas käyttää YCS-186:tä, ilman pitkän matkan aseita hankkiminen on lähes mahdotonta.

MuutaMuokkaa

  • YCS-186:lla ja Gauss Riflellä on kyky kaataa viholliset maahan kriittisellä osumalla ja yleisesti murtaa luu yhdellä osumalla. Lisäksi YCS-186:lla on niin voimakas osumavoima että viholliset lentävät voimasta taaksepäin, jopa "maan läpi", tehden keräämisen mahdottomaksi (joka saattaa olla tärkeää tehtävän kannalta).

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki