FANDOM

Index.jpg

Tältä se hippiäinen näyttää.

Feral Ghoul Reaver ("villiintynyt ryövääjäghouli"), on vahvempi variaatio feral ghoulista ja esiintyy vain Broken Steel- ja Point Lookout -lisäosien yhteydessä. Feral Ghoul Reaver on yksi Fallout 3:n haastavimmista ja pelottavimmista vastustajista. Jopa tasolle 30 yltäneellä pelaajalla voi olla vaikeuksia ryövääjän kanssa ilman todella tehokasta aseistusta. Jos ryövääjiä on enemmän kuin kaksi, on yleensä suositeltavaa paeta paikalta.

Ryövääjäghoulin erityispiirre on "Radioactive Gore" -kranaatti (joka on oikeastaan Reaverin ruumiinosa), jonka se heittää suurella nopeudella ja voimalla. Ne osaavat myös tuottaa suuria radioaktiivisia pulsseja Glowing One:n tapaan. Niillä ilmeisesti on myös jäämiä metallipanssarista, ja niiden iho "kuplii" radioaktiivisuudesta, kertoen valtavasta säteilymäärästä. Ne ovat yli kaksi kertaa kestävämpiä kuin Sentry Bot tai Deathclaw.

Feral Ghoul Reaver tekee paluun Fallout: New Vegasissa, mutta ei ole tässä pelissä enää yhtä vaikea vihollinen kuin Fallout 3:ssa. Sillä on lähes kolme kertaa vähemmän elämää kuin Fallout 3:sen versiolla (kolmosen versiolla on 1100 ja New Vegasin versiolla useimmiten 350, mutta pelaaja voi törmätä matalammalla tasolla Reaveriin jonka HP:t ovat 180.) Se käyttäytyy myös kuten normaali ghouli, mutta on vain hieman niitä vahvempi. Se ei voi enää heittää ruumiinosiaan, eikä eritä radioaktiivisuutta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki