Fandom

Fallout suomi Wiki

Fallout 3 lisäosat

457sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Bethesda Softworks on julkaissut 5 lisäosaa Fallout 3:een. Lisäosat on julkaistu tammikuun ja elokuun välissä vuonna 2009.

LisäosatMuokkaa

Operation: AnchorageMuokkaa

Ilmestyy pelaajalle pienenä tehtävänä nimeltä Aiding the Outcasts. Outcastit näkevät että pelaajalla on ennennäkemätön tietokone ranteessa, ja pyytävät tätä läpäisemään simulaattorin, jossa on autettava amerikkalaisia häätämään kiinalaiset Alaskasta. Simulaattorin läpäistyä pelaaja pääsee salaiseen varastoon, minkä vuoksi Outcastit halusivat jonkun läpäisevän simulaattorin. Pelaaja viedään simulaattoriin, jossa tämä pääsee ydintuhon aikaa edeltävään Alaskaan. Simulaattorissa ei ole modernia aseita. Pelaajaa avustaa tehtävässä Benjamin Montgomery, joka on varsin hyödyllinen seuraaja. Pelaajan pitää löytää kolme tykkiä ja tuhota ne. Tästä pelaaja saa trophyn tai achievementin. Seuraavana tehtävänä on tuhota kiinalaisten Chimera-panssarivaunuparrakit, tyhjentää yksi kiinalaisten tukikohdista, ja lopuksi sammuttaa sähkökenttä. Tässä tehtävässä pelaa saa käyttöön oman pienen armeijan, johon voi valita tavallisen sotilaan, Mister Gutsy, Robotin, kranaatin ampujan ja ohjuksen lähettäjän. Kun pelaaja on päässyt sähkökentän läpi, linnoituksen sisällä odottaa kenraali Jingway. Hän käyttää Jingwei's Shocksword -nimistä asetta, joka tekee suurta vahinkoa. Hänet voi kuitenkin puhua luovuttamaan korkealla puhetaidolla, jonka jälkeen hän sanoo ettei aio jäädä vangiksi, ja antaa amerikkalaisten tappaa itsensä. Kun pelaaja on joko tappanut tai taivutellut hänet, Chase tulee ja sanoo pelaajan suoriutuneen hyvin. Puheen jälkeen simulaattori sulkeutuu, ja Outcastien johtaja McGraw onnittelee pelaajaa. Pelaaja voi mennä avaamaan varaston, ja lisäosa on suoritettu. Tämän jälkeen Sibley sanoo McGrawille että nyt saa riittää, ja hän sekä muut outcastin jäsenet, Specialist Oninia lukuunottamatta muuttuvat vihamielisiksi. Pelaaja voi auttaa McGrawia ja Oninia kukistamaan muut jäsenet, tai lähteä vain pois. Joka tapauksessa tehtävä on suoritettu.

The PittMuokkaa

Pelaaja saa radiosignaalin, joka aloittaa tehtävän Into the Pitt. Pelaajan pitää tappaa Pitt Raidereita jotka ovat karanneen orjan, Wernherin kimpussa. Tapettuaan Pitt Raiderit, Wernher kiittää tätä pelastamisestaan ja pyytää apua lääkkeen hankkimisessa, joka parantaisi muut orjat mutatoitumiselta. Pelaaja matkustaa The Pittiin, jossa hän aloittaa orjan tasolta. Edetessään tarinassa vaiheeseen, jossa pääsee taistelemaan The Holeen vapaudestaan. Voitettuaan kaikki vastustajat, pelaaja on vapaa orjuudesta ja pääsee lähemmäs lääkettä. Voitettuaan Ashurin luottamuksen, pelaaja voi valita Ashurin tai orjien puolen. Jos valitsee Ashurin puolen, pelaajan pitää tappaa Wernher. Tällöin kaikki orjat muuttuvat vihamielisiksi pelaajaa kohtaan. Orjien puolen valitsemalla lääke (eli vauva) pitää viedä Wernherille hänen piilopaikkaansa. Pelaaja automaattisesti puhuu Wernherille, jonka jälkeen hän antaa Power Plant Keyn. Pelaajan pitää päästää Trogit Slavereiden kimppuun.

Broken SteelMuokkaa

Point LookoutMuokkaa

Mothership ZetaMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki