FANDOM

Death From Above
(Broken Steel -lisäosa)

Death From Above

Broken Steel liberty prime
Paikka: Citadel
Rockland Car Tunnel
Satellite Relay Station
Saa: Owyn Lyons
Palkkio: 1200 XP
Edellinen: Take It Back!
Johtaa: Shock Value
Liittyy: Who Dares Wins
base id: xx

Death From Above on Broken Steel -lisäosan mukana tuleva tehtävä ja saavutus.

Läpipeluuohje Muokkaa

Pelaaja lähetetään avustamaan Brotherhoodia hyökkäyksessä Enclavea vastaan Satellite Relay Stationille kartan lounaiskulmaan Rockland Car Tunnelin kautta.

Puhu Scribe Rothchild Muokkaa

Kun heräät Take It Back! -tehtävän jälkeen Citadelin klinikalla, Elder Lyons tervehtii sinua ja kertoo lyhyesti mitä tapahtui sinun ollessa tajuttomana kahden viikon ajan. Sen jälkeen hän lähettää sinut Scribe Rothchild luo yksityiskohtaiseen käskynjakoon. Rothchild selittää kuinka järjestelmällisesti Brotherhood hyökkäsi Liberty Primen, joka osoittaui paljon odotettua tehokkaammaksi, kanssa Enclaven leireihin. Tehtävän tavoite on saada selville kuinka Enclave pystyy vieläkin kommunikoimaan ja koordinoimaan, vaikka Raven Rock on tuhottu. Brotherhood uskoo, että Enclaven kontroilloimasta satelliittireleasemasta voi löytyä vastaus siihen.

Tapaa Paladin Tristan ja avusta häntä hyökkäyksen aikana Muokkaa

Kun saavut Rockland Car Tunnelille Paladin Tristan saattaa sinut ajantasalle. Kuten Take It Back! -tehtävässä Liberty Prime johtaa hyökkäystä sinun ja muiden Ritareiden tuella. Hyökkäyksen ensimmäinen vaihe menee niin kuin aiemminkin; jättiläisrobotti tuhoaa kaikki tielle tulevat "kommunistit".

Brotherhoodin joukkojen saapuessa asemalle Liberty Prime lyö reiän seinään tehden pääsyn rakennukseen. Pian hän varoittaa lähellä tulevasta orbitaalisesta iskusta, jos et välittömästi peräänny tarpeeksi kauas robotin luota kuolet, joka tuhoaa Liberty Primen.

Kerää tietoa releasemalta Muokkaa

Selvinneet Paladinit uudelleen järjestäytyvät, ja Tristan käskee mennä sisään tukikohtaan ja ottaa selvää mitä juuri tapahtui. Paladineiden ja Edwardsin avustamana sinun täytyy taistella Enclaven sotilaiden läpi tietokonehuoneeseen, lataamaan salattua dataa keskusyksikköpäätteestä.

Vie data Scribe Rothchildille Muokkaa

Seuraavaksi sinun pitää palata Citadeliin ja antaa koodit Scribe Rothchildille tutkittavaksi. Rotchild ohjaa sinut Elder Lyonsin luokse. Puhumalla hänelle saat tehtävän päätökseen ja voit aloittaa seuraavan tehtävän, Shock Valuen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki