FANDOM

250px-Colin

Colin Moriarty on Megatonin ex-rikollispomo ja Moriarty's Saloonin omistaja vuonna 2277. Aksenttinsa ja sukunimensä perusteella hän on irlantilaista sukujuurta.

TaustaMuokkaa

Colin Moriarty on syntynyt vuonna 2227 ja hän on kertomansa mukaan elänyt melkein koko elämänsä Megatonissa. Moriartyn isä kuoli raidereiden hyökkäyksessä vuonna 2241 ja poika peri isänsä koko omaisuuden, mukaan lukien vanhan rähjäisen saluunan.

Päivittäinen päiväjärjestysMuokkaa

Hän viettää pääasiassa aikansa saluunassaan. Hän käy myös päivittäin tavernan ulkopuolella tupakalla.

Tehtävät Muokkaa

Following In His Footsteps

300 Pieces of Silver

Esiintyminen Muokkaa

Colin Moriarty esiintyy vain Fallout 3:sessa

Huomioita Muokkaa

  • Jos pelaaja tappaa Moriartyn, Nova ei enää suostu "makaamaan" pelaajan kanssa. Baarimikko Gob puolestaan ei huomioi pomonsa kuolemaa keskusteluissaan, vaan juttelee kuin Moriarty olisi yhä elossa.
  • Moriarty on julma rikollispomo, mutta tästä huolimatta hänen tappamisensa aiheuttaa pelaajalle negatiivista karmaa ja tekee koko Megatonin vihamieliseksi tätä kohtaan.
  • Jos Moriarty kuolee, saluunan nimeksi vaihtuu "Gob's Saloon" baarimikon ottaessa paikan haltuunsa.
  • Moriarty-sukunimi saattaa olla viittaus Sherlock Holmesin vastustajaan, professori Moriartyyn.
  • Moriarty on eurooppalainen siirtolainen joka rakastaa rahaa ja tapaa katsella alas parvekkeelta. Tässä suhteessa hän on hyvin samankaltainen kuin HBO:n Deadwood -lännensarjassa esiintyvä saluunanomistaja Al Swearenge.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki