FANDOM

Chinese pistol (suom: kiinalainen pistooli) on Fallout 3:ssa esiintyvä käsiase. Se kuuluu Small Guns -luokkaan. Aseena se on kohtalaisen heikko mutta on suhteellisen kestävä. Pelissä pistooli on pääasiassa raiderien käytössä. Heikon tulivoimansa vuoksi se on lähinnä niin sanotusti viimeinen oljenkorsi. Tarkoituksenmukaisessa käytössä se soveltuu parhaiten "pienriistan", kuten bloatflyn tai radroachin tappamiseen. Aseessa on pienempi hajonta ampuessa kuin 10mm Pistoolissa, lippaassa vähemmän panoksia ja panoksien käyttö on sama (10mm), joten asetta ei voida käyttää edes panoksien loppuessa muissa aseissa.

MuunnelmiaMuokkaa

  • Zhu-Rong v418 Chinese Pistol - Zhu-Rong tekee saman verran vahinkoa kuin normaali Chinese Pistol, mutta aseen erikoisuutena on sen mahdollisuus sytyttää kohde tuleen. Tuli tekee tulivahinkoa ajan mittaan.

SijainnitMuokkaa

  • Raiderit ympäri joutomaata kantavat yleensä näitä.
  • Useimmilla kauppiailla on yksi tai kaksi kappaletta tavaraluettelossaan.
  • Yhden voi löytää Daven museosta, joka sijaitsee Republic of Davessa.
  • Operation: Anchorage -lisäosassa Chinese Pistolia kantavat Crimson Dragoonsit. Ase ei ole ulkonäöltään muokattu, mutta niissä on melkein ikuinen kestävyys. Aseen voi saada tekemällä "glitchin" simulaattorin aikana.

Muuta huomioitavaaMuokkaa

  • Ase muistuttaa Mauser C/96 -pistoolia, josta kiinalaiset tekivät oman versionsa, Shansei type 17:n.

EsiintyminenMuokkaa

Chinese Pistol esiintyy vain Fallout 3:ssa.

Ase
Chinese Pistol
ChinesePistolv2.png
Taito: Small Guns
Vahinko: 4
Kriit. % kerroin: critmult?
Kriit. Vahinko: 4
Panos tyyppi: 10mm
Panoksia per laukaus: ammousage?
Kapasiteetti: maxammo?
Tulinopeus: rof?
# panoksia: 1
Hajonta: sprd?
Action Points: 17
Tavaran HP: 150
Paino: 2
Arvo: 190
Tehtävät: empty
base id: 00004325
xx003f41(sim version)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki