FANDOM

Paikat: Muokkaa

Carbonin Kraateri Muokkaa

Carbonin Kraateri on jättimäinen kraateri Carbon-kaupungin lähistöllä. Kraateri on täynnä rakennusten raunioita ja murskaantuneita autoja. Tuhon syynä ovat Sodan aiheuttamat vahingot. Ennen sotaa kraaterin paikalla oli mm. vaarallisten aineiden käsittelylaitos ja suurin osa louhostoiminnasta tapahtui siellä.

Carbonin Itä-osa Muokkaa

Carbonin itä-osa on pienin osa Carbonia. Itä-osassa sijaitsee muutama talo ja Carbonin Varasto vaarallisien kemikaalien säilytystä varten.

Carbon Mill Muokkaa

CarbonMill

Esimerkkipiirros tehtaasta

Carbon Mill on Carbon -kaupungin suuri teollisuus alue. Kaupungin osaan kuuluu mm. Ulkopuoliset kadut, rautatiet, pysäköintialue ja suuri mylly, jossa Jane, Carbon -kapungin Raidereita johtava nainen asustelee.

Carbonin Pohjois-osa Muokkaa

Carbonin pohjois-osassa sijaitsee: Verkkoliikenteen ohjaustoimisto, monia teitä, kuljetus radan jota käytetään kaupunkilaisten hyväksi ja tehtaan.

Carbonin Keskusta Muokkaa

CarbonBar

Esimerkkipiirros kaupungin Baarista

Carbonin Keskusta on tärkein osa kaupunkia. Tämä oli ennen kaupallinen ala. Kaupungista löytyy mm:

Omistaja: Armpit

Carbon West Muokkaa

Carbonin Länsi-osa on Carbonin toinen pieni kaupungin osa. Tämä osio sisältää useita teitä, ja asuntoja.

Asukkaat Muokkaa

Esiintymiset peleissä Muokkaa

Carbon -kaupunki esiintyy vain: Fallout: Brotherhood of Steel issä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki