FANDOM

BB Gun (suom. ilmakivääri), virallisemmin Red Ryder BB Gun, on Fallout-pelisarjassa esiintyvä ase.

Fallout 3 Muokkaa

Fallout 3 weapon
Bb Gun
BB gun
Taito: [[Small Guns]]
Vahinko: 4
Kriit. % kerroin: 1
Kriit. Vahinko: 4
Panos tyyppi: BBs
Panoksia per laukaus: 1
Kapasiteetti: 15
Tulinopeus: 1.5
# panoksia: 1
Hajonta: .5
Action Points: 28
Tavaran HP: 50
Paino: 2
Arvo: 36
Tehtävät: Growing Up Fast
base id: 00004323

Holvi 101 Muokkaa

Ilmakiväärin saa ensimmäisen kerran Growing Up Fast -tehtävän aikana, ja pelaajan on ammuttava sillä kolme maalitaulua sekä radroach edetäkseen. Seuraavan kerran ase ilmaantuu Escape! -tehtävässä, jolloin se on mahdollista napata mukaan pelaajahahmon huoneesta; mukaan saa myös 50 panosta. Hyötykäyttöä aseelle ei kuitenkaan juuri ole sen yleisen tehottomuuden vuoksi, vaikka sillä on käytännössä mahdollista tappaa tehtävän aikana vastaantulevia radroacheja ja pampuilla aseistuneita vartijoita. Aseen voi antaa Butchille, kun tämä tulee pyytämään pelaajan apua äitinsä pelastamiseksi radroacheilta. Vastineeksi Butch antaa pelaajalle Tunnel Snakes-takkinsa.

Capital Wasteland Muokkaa

Ilmakiväärejä on myynnissä useimmilla asekauppiailla. Yksi varma ostopaikka on Rivet City, josta saa aseeseen myös panoksia. Myös Craterside Supplysta voi löytää kyseisen aseen.

Point Lookout (lisäosa) Muokkaa

Point Lookoutissa lisäetujen myötä ilmakiväärille on annettu enemmän tehoa (sen jakama vahinko on nostettu neljästä neljääntoista). Aseen hidas tulinopeus tekee siitä kuitenkin edelleen melko hyödyttömän. Ilmakivääri kuitenkin painaa vain kaksi yksikköä ja sen lippaassa on tilaa sadalle panokselle, joten se voi olla hyvä vaihtoehto pistooleille.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki