FANDOM

Baby Steps on pelin ensimmäinen tehtävä. Tehtävää edeltävässä elokuvamaisessa prologissa määritellään pelaajan pysyvimmät ominaisuudet, eli sukupuoli, nimi ja ulkonäkö. Nämä on kuitenkin mahdollista vaihtaa vielä kerran pelin aikana.

PrologiMuokkaa

Peli alkaa pelaajahahmon syntymisellä. Ensimmäisenä vastasyntynyt näkee Dr. Madison Li:n, joka toimii kätilönä. Seuraavaksi pelaajan näkökenttään ilmestyy tämän isä, James. Pelaajahahmon äidistä ei näy synnytyksen aikana muuta kuin tämän jalat.

Ensimmäiseksi pelaaja valitsee sukupuolensa, seuraavaksi nimensä ja lopuksi ulkonäkönsä. Pelaajan ulkonäölliset valinnat vaikuttavat myös Jamesin ulkonäköön, koska vastasyntynyt "on aivan isänsä näköinen".

Valintojen jälkeen seuraa prologin loppuhuipennus, jossa pelaajan äidin sydän pysähtyy, ja Li vie vauvan pois synnytystiloista Jamesin koettaessa pelastaa vaimonsa henkeä. Tämän jälkeen kirkas valo saattaa pelaajan ensimmäiseen tehtävään, Baby Stepsiin.

LäpipeluuohjeMuokkaa

Pelin ensimmäisenä tehtävänä Baby Steps ei vaadi paljoa, vaan kyseessä on enemmin näppäimistökontrollien harjoittelu. Lyhyesti:

  1. Kävele isän luo.
  2. Avaa leikkikehän portti ja poistu leikkikehästä.
  3. Lue "You're SPECIAL!" -kirja ja määrittele hahmollesi pääominaisuudet
  4. Seuraa isää

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki