FANDOM

200px-Allistair Tenpenny 2

Allistair Tenpenny

Allistair Tenpenny on Tenpenny Towerin omistaja vuonna 2277.

Taustaa Muokkaa

Tenpenny syntyi vuonna 2197 maassa, joka aiemmin tunnettiin Englantina. Syystä tai toisesta hän matkasi Atlantin ylitse etsiäkseen onneaan Yhdysvaltain itärannikolla (tarkalleen ottaen Capital Wastelandin alueella). Tenpenny rikastui, otti haltuunsa autioituneen hotellirakennuksen, ja kunnostustöiden jälkeen uudelleennimesi sen itsensä mukaan. Hänet tunnetaan kaikkialla Wastelandin alueella, mutta hänen maineensa varsinkin ghoulien keskuudessa on vähemmän mairitteleva.

Tenpenny on nimellisesti torninsa johdossa, joskin hänen turvallisuuspäällikkönsä Gustavo hoitaa kaikki turvallisuuteen ja hallintoon liittyvät asiat; lisäksi Mr. Burke (jonka varsinainen asema jää hämärän peittoon) näyttää olevan paikan tosiasiallinen johtaja.

Tenpenny on vanha, erakoitunut mies joka ei koskaan poistu sviitistään. Hän kuluttaa päivänsä ammuskelemalla tarkkuuskiväärillä parvekkeeltaan kaikkia joutomaalla liikkuvia olentoja, jota kutsuu safarikseen ("Wasteland Safari").

Kanssakäyminen Muokkaa

The Power Of The Atom –tehtävän aikana pelaaja voi seistä Tenpenny Towerin parvekkeella Tenpennyn ja Mr. Burken seurassa ja seurata Megatonin tuhoutumista ydinräjähdyksessä, jos pelaaja suostui Mr. Burken ehdotukseen aiemmin. Tämän lisäksi Tenpenny antaa pelaajalle huoneen tornista.

Mister Crowleyn antamassa You Gotta Shoot 'Em In The Head -tehtävässä pelaaja saa käskyn tappaa Tenpenny. Mikäli pelaaja keskustelee tämän tehtävän aikana Tenpennyn kanssa, Tenpenny tekee vastatarjouksen ja ehdottaa että pelaaja tappaa Mister Crowleyn.

Tenpenny Tower -tehtävässä pelaajan on mahdollista vakuuttaa Tenpenny hyväksymään ghoulien muutto torniin. Huomauttamisen arvoista on, että vaikka pelaaja olisi ennen tätä jättänyt The Power of The Atom -tehtävän tekemättä, Mr. Burken ja ryhmän pääghoulin Roy Philipsin keskinäinen liittoutuminen mahdollistaa, että tehtävän voi suorittaa myös ghoulien asumisen aikana.

Tavarat Muokkaa

Ulkonäkö Aseet Muut tavarat Kuolleena
Tenpenny's Suit Sniper Rifle - Allistair Tenpenny's Suite Key

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki