Fandom

Fallout suomi Wiki

Albino Radscorpion

457sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Tiedosto:Albino Radscorpion.png

Albiino radscorpionit ovat tavattavissa Fallout 3:n lisäosissa Borken Steel ja Mothership Zeta, mutta lisätään vasta Broken Steelissä. Albiinoradscorpion on voimakkain radscorpionlaji pääkaupunkialueella.

OminaisuudetMuokkaa

SPECIAL Taso Elämä XP Taistelutaito Hyökkäysvahinko Erikoisvahinko
9 ST, 8 PE, 8 EN, 5 CH, 5 IN, 8 AG, 7 LK 13 1500 50 100 100 25 (4 sekuntia, myrkky)

Albiinoradscorpionit ovat miltei saman kokoisia kuin jättiläiset, mutta tumman harmaan värin sijasta, ne ovat valkoisia. He tekevät suurta vahinkoa, kun itse ottavat vähäistä, sekä kantavat myrkyllistä myrkkyä pistimissään, joten ne ovat yksi vaarallisimmista vihollisia mitä pelaaja voi Capital Wastelandissa kohdata. Uniikki piirre albiinoissa on se, että ne vähitellen parantuvat, kun ovat altistuneet suoralle auringonvalolle (kun normaalisti radscorpionit ovat yliherkkiä auringonvalolle). Niillä ei tiedetä olevan heikkoja kohtia, mutta niiden jalat voidaan rampauttaa niiden nopean liikkumisen estämiseksi, nuolipyssy on oiva valinta näitä vastaan, sillä se rampauttaa jalat heti, osuit sitten mihin ruumiinosaan vain. Entomologi-perkki vaikuttaa näihin.

Radscorpioneita tavataan kaikkialla, missä tavallisiakin radscorpioneita. Suuritasoiset pelaajat voivat oikeastaan nähdä näitä enemmän kuin tavallisia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki